måndag 14 december 2009

SNÖ...

Äntligen har snön kommit. Skönt att få in rena hundar. Nu håller vi tummarna för att det blir en vit jul.
Valpen växer och frodas. snart 2 veckor gammal. Gå in www.kronbacken.bloggagratis.se så får ni se dom små "marsvinen".

Lördagen vistades jag på Hund 2009 mässan. Roligt att se lydnaden. Många bra ekipage. Ett stort grattis till Sofia och Tia som genomförde ett bra program. Lycka till med er fortsatta lydnads karriär

Ska hasta iväg och få min förtidiga julklapp. En ny bil så alla hundarna får plats. Helt otroligt att man köper bil för hundarnas skull..

Ha en fortsatt bra vecka!

4 kommentarer:

  1. Ja, vad gör man inte för dessa hundar?? ;-)
    Åh, så söta valpisarna är. Undrar just vem som är din?? En brun eller en svart? Hur som så vet inte den lille än hur bra den får det. Önskar er all lycka. /Heléne o Lexa

    SvaraRadera
  2. Ja,va gjör vi inte för disse söta hundar??
    Selv kjöpte jeg precis et bilbur,til min nya bil,og betalade glatt nästan 8000 kr ,för att mina små,skal kjöra säkert! Hmm,ja vilken skal Monica ha??? Det vet vi inte än,men fölg med:)

    SvaraRadera
  3. Dom e såååå mycke sötare än marsvin =)... Längtar tills man får läsa om alla valphyss här i bloggen, konstigt nog e det ju alltid så mycke roligare när de e någon annans valp =)..

    Kramar Hanna & Kakan
    (gillar kortet på troll på startsidan)

    SvaraRadera
  4. Ja, vilket häftigt foto på Troll:) Där ser han verkligen galen ut! Och en helt underbar liten valpkull, de verkar framåt de små tycker jag!!!
    Spännande att se vilken du väljer./ Catarina

    SvaraRadera