måndag 7 december 2009

Första dagen som arbetslös....

"Vilken underbar familj"

Kanske inte så bra tid att bli arbetslös precis innan jul, eller så är det rätt tid.....

Ska nog ta och summera år 2009. Många bra utvecklande saker har hänt detta år.

Året slutar bra med 2 fina julklappar. En ny liten familjemedlem samt en ny bil så hundarna får plats.....

Som vanligt när jag väl bestämt mig för något så går det väldigt fort. Kl 11.30 åkte vi till bilhandlaren och kl 12.30 hade jag skrivit papper på en ny (begagnad) bil. Fort ska det gå.....Finns ingen anledning att fundera....

Ha en bra vecka, för det ska jag ha!

1 kommentar:

  1. YES!!! Hade gett upp hoppet om uppdatering på din blogg Monika, och vad händer.....Du har skrivit TVÅ inlägg:)ocg bider, Vilka godingar:) Visste inte om bilderna då vi pratade på tel!
    "Inget ska dras i långbänk" sa alltid min förra arbetsgivare, och det kanske också är ditt motto:)!
    Ha en fortsatt bra helg! Idag slipper vi skitiga hundar i Norberg, minusgrader!!:)
    Kram Catarina

    SvaraRadera