onsdag 23 december 2009

God Jul till er alla

Har tar man för sig....bilden tagen från kronbacken´s bildgalleri www.kronbacken.se
Jaffa´s valpar får mat för första gången, några mer glupska än andra ser det ut som.....

Nu har julfriden lagts sig över Lilla Havsjön. Lyktorna lyser ute runt hela gården. Maten är klar och glöggen doftar så gott.

Har idag varit och inhandlat en hundbur till min nya bíl. Så nu kan jag köra säkert med 4 hundar, då buren är byggd på höjden med 4:a separata burar.

Så nu Catarina är det bara att packa bilen och så ger vi oss iväg på turné

Bortskämd som jag är så har jag redan fått mina julklappar, vad sägs om en valp-bil-hundbur, kan man begära mer...???? Får nog se till att vara snäll resten av året och kanske en bit in på 2010.....

Vill nu önska alla en God Jul. Ta hand om era nära och kära.....

1 kommentar:

  1. Ja både du och Heidi får nog vara snälla även 2011 eller hur peter.

    Kalborg

    SvaraRadera