tisdag 29 december 2009

Hur svårt kan det va????

Qliff ????
Qliff ????

En av dessa killar kommer heta Qliff och flytta hem till oss i slutet på januari.
Hur svårt kan det vara att välja valp?
Efter en hel dag hos Heidi och valparna så är det fortfarande svårt att veta vem av dom som kommer flytta hem till oss.
2 killar med olika personligheter, som dom visar idag när dom är 4 veckor. Båda är framåt och tar för sig på olika sätt. Den ena mer dominant än den andra, som dom visar denna dag. Båda intresserade att följa jakt leksak "pappersbit"som rör sig. Bjuder upp till lekinviter gör båda.
Den ena av dom hade åsikter när man bar upp honom.
En blev förnärmad när den blev tillsagd av brosan och gick och la sig och sov.
Inte rädda för skramlande matskålar.
Inte har jag blivit klokare efter denna dag. Åker tillbaka på måndag för att klämma och känna lite mera.
Spänningen återstår......Vem är Qliff ???

7 kommentarer:

  1. Men ta båda två så behöver du inte välja!! Du har ju 4 bilburar nu.

    Nummer 1 ser iallafall ut som hann vunnit samtliga race till Jaffas tuttar!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Vilka sötnosar // Sanna

    SvaraRadera
  3. Jag vet vilken som du ska ta!! ;)
    Håller med susy ang. den lilla tävlingen!! hahah
    Kram från Jennie&knut

    SvaraRadera
  4. Haha, men jisses så söt..

    När jag valde Kakan vid 5 veckors ålder tog jag henne för att hon va lite lugnare, Sivan kallade henne, Lugn och Timid, mohahaha, lurad...

    Jag lovar att hela kullen är säkert hur jämn och bra som helst så jag säger bara en sak........

    -TA DEN BRUNA!!!!!!!! De står ju Qliff i pannan på han...

    För övrigt, vart tog mitt namnförslag vägen????? =)..

    Gott Nytt!

    KRAMAR
    Hanna & Kakan

    SvaraRadera
  5. Nei, det er ikke lett Monika. De var veldig fine begge to. Lykke til med valget av din nye kompis. Gleder meg til og følge med på dere.

    Godt nytt år!!!

    SvaraRadera
  6. Monica, jag trodde vi var rörande överens????

    Q*QEN, allå allå, så de kunde bli jubel-Q*QEN...

    KRAM =P...

    SvaraRadera
  7. Vilka godingar!!! Jag sätter en slant på en av dem, när du valt får du veta på vem:)
    GOTT NYTT ÅR!
    // Catarina

    SvaraRadera