torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År


Nu tar jag med mig all lärdom från 2009 till 2010.
Ser fram emot 2010 som kommer innebära att jag endast kommer arbeta som egen företagare.
Kommer arbeta som säljkonsult åt ett företag heter Staffan´s patebageri. Dom tillverkar såser, skagenröra samt paté. Företaget firar 20 år 2010. Ska bli spännande att vara med i deras vidare utveckling. Gå in på deras hemsida och läs om produkterna http://www.staffanspatebageri.se/
Även mitt utbildningsföretag kommer att ha fler läger och kurser under 2010.
Håll koll på min kurssida http://www.larahund.dinstudio.se/
om vad som kommer dyka upp under nästa år.
Året börjar med att det kommer flytta in en valp i huset med Troll och Vanjas förskräckelse.
Målet är att fortsätta utvecklas som instruktör samt som en bra vägledare åt mina hundar inom lydnaden och vallningen så att vi gör allt som ett TEAM.
Fortsätta ha roligt med mina hundar under träning och tävling.
Hoppas att min familj får vara fortsatt friska även under 2010.
Önskar alla ett nytt händelserikt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar