lördag 22 augusti 2009

Det omöjliga blev möjligt...

Gick fram till startpinnen i min lilla bubbla. Skickar höger, snygg utgång, bra upptag, bra framdrivning. Sedan bara fortsatte det hela banan runt, med en sådan otrolig känsla. Mitt lilla Super-Troll var så lugn och öppen i huvudet, jobbade på fint med dom 5 lammen. Ja, det finns inte så mkt att säga mer än att, kommer man någonsin få uppleva den känslan igen. Troll och jag lyckades skrapa ihop 94 poäng (100 möjliga). Det minst viktiga, men roliga var att vi vann denna tävling. Jag bara säger SUPER-TROLL......

Dag 2, hade jag med mig Bus-Troll på banan. Men han gjorde många bra saker som han inte gjort förrut, när han varit Bus-Troll. Mitt mål var att ta mig igenom banan, och de gjorde vi med 68 poäng och en 10:e plats av 31 starter.

Även denna helg har gjort att jag tagit med mig otroligt mkt lärdom.
För varje valltävling så lär man sig något nytt om hur får fungerar.

God Natt!

11 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS :)
    Ni är grymma i hagen,härligt :)
    Ha de gott / Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Oj, vad roligt!
    Ni är verkligen bra på ALLT!! Och ni har ju framtiden för er - Trollet är ju bara en liten trollunge ännu. Ska bli spännande att se alla framgångar som komma skall. Detta är ju bara början.

    Hipp hipp HURRA, vad ni är BRA!

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen en fin uppvisning ni gjorde i fredags. Gillade även lördagens race. Kanske inte lika stilrent, men med en himla glöd, entusiasm och vilja. Grattis till er båda / Heléne o Lexa

    SvaraRadera
  4. SUPER-MONIKA och SUPER-TROLL...........vilket team ni e.. STORT GRATTIS från oss/Kramar jennie&knut

    SvaraRadera
  5. Åhhh, den där känslan slår alla poäng i världen, men att sen få poängen OCKSÅ.. Ja hörrni, det är bara att säga STORT GRATTIS...

    Kramar Hanna & Kakan

    SvaraRadera
  6. GRATTIS till finfina resultat! (Kul att vinna oxå förstår jag)

    SvaraRadera
  7. Gratulerer så masse Monika!! Utrolig flott poengs sum!!!
    Kan jo nå forstå hvorfor du synes dette har blitt noe mer moro enn lydighet ;-)

    SvaraRadera
  8. Hurra,Hurra! Supert race av superTroll!
    Gissa hur stolt jeg var?
    grattis,grattis!!

    Heidi

    SvaraRadera
  9. Grattis till det "omöjliga". Det gjorde ni möjligt bara för att ni är så BRA!!!
    Kram Meril

    SvaraRadera
  10. Stort grattis från Ann och Ylva!

    SvaraRadera
  11. Såg er tävla idag=) Vilket fint och dutigt Troll du har=)

    Hälsningar
    Matilda

    SvaraRadera