tisdag 4 augusti 2009

Bästa födelsedagspresenten....



I år har jag fått den absolut bästa födelsedagspresenten man kan få.

Peter har lovat att STOR städa min bil. Att man kan få plats med så mkt skit i en liten Clio.

Ren och fin kommer den bli, till och med att jag kommer kunna sätta mig med icke hund kläder i den. I alla mina år som jag haft bil, så använder jag bilen som en förvaring av alla möjliga bra ha saker. Skärpning! Nu ska jag försöka hålla bilen ren inne i den......undra hur många fingrar jag höll i kors nu......
Jag håller tummarna för alla som ska ut och tävla i helgen!

3 kommentarer:

  1. Flott present:-)

    og du kommer lära dig visselsignaler!jeg ,som var helt håplös,bruker de til og med i närarbete!
    ses til helgen!

    SvaraRadera
  2. Hmmm, det där känner jag igen. Jag har också en massa bra att ha saker i bilen!
    Nu har det verkligen låssnat i vår träning. Så kul!

    SvaraRadera
  3. Har jag missat nåt !!!!!!!!!!!!!
    Grattis i efterskott :)
    Ja,jag undrar hur många fingrar du korsade,visst är det skönt med en ren bil men tyvärr brukar det inte vara så länge,:(
    Kram från oss

    SvaraRadera