söndag 21 februari 2010

Tar det aldrig slut

Vad är det som skymtar i snö molnet?
Qliff har för korta ben för att hänga med gänget i snömassorna


Vad är du för utböling ser det ut som Vanja säger..
Qliff ligger och smyger på Troll och Vanja
Tjo hej! Här kommer jag

Tror det är en Border Collie jag köpt, men ser ut som en snögubbe
Full fart hela tiden, bra styrke och konditionsträning för Qliff..
Nu drar jag....
Vem hoppar högst tro...
Här ska det brottas i snömassorna

Alltid lika glad är Troll
Nu tycker jag at det får vara slut snöat. Tittar ut genom fönstret och ser att det börjat igen. Var är våren??????????
Hundarna tycker i alla fall att det är roligt att skotta sig fram i snön i full fart. Qliff med sina korta ben far fram i full fart med dom andra hundarna. En riktig liten uthållig valp. Pulsar på i full fart och ger sig inte i första taget. Bådar gott, om det håller i sig....
Qliff är en kille med stor kamp, som en pittbull, släpper inte fast jag försöker bända upp käftarna. Ju mer jag bänder, ju mera låter han...Leker i alla situationer.
Fick vara med in i fårhuset hos Nina i fredags. Hejsan, hoppsan...helt plötsligt kom han på att fåren rörde på sig. Modig som attan så hängde han på när fåren sprang och lyckades håll dom i ett hörn.
Glömde skriva att min dator kraschat..Alla kursanmälningar som kommit per mail kommer jag inte åt samt alla andra mail. Läser ni här och ser detta, maila igen på monika.cantina@comhem.se
Ny vecka, nya uppdrag...

4 kommentarer:

  1. Härligt gäng du har! :)
    kram // jennie&knut

    SvaraRadera
  2. Även om även jag är trött på snö så gillar jag bilderna skarpt! Ledsen över att inte kunna vara med er i morgon....Vi hörs!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
  3. Vilket gulligt litet snö-monster du har. Troll och Vanja är fina de med för den delen :0)
    Kram Meril

    SvaraRadera