lördag 6 februari 2010

Matat fåren


Hå, Hå varför är ni där inne...
Mums är det med fårskit....




Tjoho! här kommer jag...


Utflykt i fårhagen...

Inte lätt att har korta ben när snön är djup..men bra träning säger matte...


Idag fick Qliff vara med när vi matade fåren. Det är mums med fårskit. Men varför stirrar dom där pälsodjuren på mig så mkt. Tror dom att jag är ett UFO....

Tränade inkallning i fårhagen när skiten var som godast. Duktig kille...än så länge är han en väldigt lättsam valp. Nog den mest stabila valp jag haft, han tar allt med en klackspark. Är det något som är läskigt så avreagerar han omgående och går vidare...


Stor grattis till Ann och Sassa som idag blev uppflyttade till lydnadsklass 3...


Ha en bra helg!

3 kommentarer:

  1. va kul att höra att du är sugen på lydnad igen!!!!
    welcome back!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Han är ett UFO:) Det har jag bildbevis på!!! Äta fårskit är en bra början......
    Kram Catarina

    SvaraRadera