lördag 19 september 2009

Het Gryta...

Är så super nöjd med dagens tävling. VI KOM RUNT VÅRAN FÖRSTA IK2.

Mitt mål för dagen var att ta mig runt banan. Skíckade höger, gick ut mkt tajt, men störde inte fåren. Sen som jag var, så la jag inte på ett höger kommando direkt när han kom upp kl 12. Det gjorde att vi kom av framdrivningslinjen och missade grindarna. När vi fick kontroll på fåren på första fösningsbenet, gick Troll så lugnt och snyggt med fåren. Crossen kändes bra ända till strax innan grindarna, då han inte tog mitt vänster kommando som jag ville. Tappade upp fåren för långt efter crossgrinden och kom aldrig in på linjen på sista fösningsbenet. Lite strul vid fållan då det gick lite hett till på sista benet. Men in gick dom, och sista momentet delning gick bra.

Mina mål är att ta mig runt banorna, eftersom jag varken har erfarenhet eller rutin med vallning.

STORT GRATTIS TILL HEIDI OCH EMMA SOM GJORDE EN SUPER RUNDA

Har start nr 5 i morgon, ska bli skönt att få starta tidigt.

I morgon är det en ny dag med nya erfarenheter.....

3 kommentarer:

  1. Ni är härliga du & Troll :)
    Verkligen bra gjort av er,applåderna hörs väl från oss till er...........:)
    Lycka till imorgon / Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken prestation att bara ta sig dit...jag önskar dig o Troll all lycka till imorgon.

    Kramar från mig, Cozzie o Ess //Jennie

    SvaraRadera
  3. Instämmer helt med föregående talare. SÅ BRA GJORT!! Lycka till i morgon.

    SvaraRadera