måndag 30 november 2009

Sista veckan som anställd

Nu börjar det dra ihop sig. Inte många dagar kvar till jag är tvungen att dra in min lön själv.

From januari kommer jag bara att arbeta genom mitt egna företag. Har redan nu fått ihop ett avtal med en kund som jag kommer arbeta halvtid med.

Det bästa av allt är att jag kommer arbeta hemifrån, samt kommer kunna förlägga tiden som utesäljare helt själv.

Nu får vi hoppas att jag lyckas göra ett bra arbete, så att vi kan vidarutveckla samarbetet.
Nog om det, allt löser sig som jag brukar säga.

Det jag är mest förbannad på är det svenska A-kasse systemet. Har betalat 5000:- under detta år åt helvete. Ja, ja någon annan lycklig kanske får del av mina inbetalade pengar. Hoppas det är en nära vän som får ta del av dom.....

Aldrig mer A-kassan.........

Denna vecka kommer det hända många spännande saker, mer om det återkommer jag om.

Ha en bra vecka!

3 kommentarer:

  1. Spännande saker? Hmmm, kanske jag har en aningen om vad det kan vara! Trist med A-kassan, antar att du menar att du ej får nån ersättning?
    Återigen, Tack för tipset på vänster svängarna och vänster snurren. Det har gjort att vi nu fått till fina vänster om halt och marsch. MYCKET BRA TIPS!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med nya jobbet =)...

    Kramar Hanna & Kakan

    SvaraRadera
  3. Du kommer säkert att klara det alldeles utmärkt som egen också! Det har ju sina fördelar och sin tjusning.

    Är det spännande det jag tror att det kan vara?? *nyfiken*

    Jezz hälsar med tasskram
    Pia

    SvaraRadera