onsdag 14 oktober 2009

Överkörd av en traktor

Så känns det i min kropp. Har absolut ingen ork och hela kroppen känns som den blivit överkörd av en traktor. Fan vad gnällig jag är, men bara måste.
Jag som alltid är igång från morgon till kväll i 180 knyck, orkar helt plötsligt ingenting.
Kan ni tänka er, idag har jag faktiskt gått till doktorn.
Tog en snabb sänka som skulle ligga på 40-50 vid ett virus, men hade 107. Eventuellt en bakterieinfektion trodde dom, men skulle avvakta några dagar.

Och jag som har så mkt att göra denna vecka. Men nu får nog hemmet stå ut med att jag är hemma lite denna vecka.

Ha en fortsatt bra vecka!

7 kommentarer:

  1. Krya-på-dej kramar från oss!
    /Marie o Troya

    SvaraRadera
  2. Låter inte kul alls. Hoppas på bättring snarast.
    Ta väl hand om dig och lyssna till kroppen. Den ska vara med länge,länge till. / Heléne o Lexa

    SvaraRadera
  3. Åhh sjuk e inge skoj =)..

    Men de positiva är ju att nu kanske jag kan hjälpa dig, gratis sjukvårdstips ges på mitt nr =).. Står ju i lite skuld =)... (dock är jag väl bäst på akut behandling, men ändå)

    Kram Hanna & Kakan

    SvaraRadera
  4. Inte roligt med sängläge :(
    Men nu får du allt ta det lungt tills du är HELT frisk igen,stackars dig,hoppas du blir ompysslad ordentligt :)
    Krya på dig
    Kram från oss

    SvaraRadera
  5. Då e du sjuk! Krya på dig!!! Kramar

    SvaraRadera