söndag 19 april 2009

Äntligen träning

Äntligen fick Fia, Kerstin och jag till en träning. Kerstin var mest med som fotograf, då hon går och väntar på att bli av med "bullen" på magen. Fia och Alva körde igenom 2:an. Roligt att se Alva nu, då jag inte sett henne sedan strax efter sommaren. Som ni så finns det bildbevis på att vi tränade lydnad igår. Tack Kerstin för korten. Nu jag framemot att kunna träna lite mer regelbundet ihop med Fia och Kerstin.
Troll inkallning


Rätt pinne
Här gäller det att hålla tungan rätt i munnen
Snygg vittring!
Åkte sedan ut till fåren och vallade lite, samt satte upp den sista vajertråden med Anne, så fåren kan gå över till en annan hage. Vallningen gick även den strålande.
Eftersom jag bestämt att ha egna får till hösten, så åkte jag sedan vidare till gården där fåren ska vara och slog ner hagstolp till 2 hagar. Lite öm i kroppen är man efter att ha jobbat kroppsligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar