torsdag 2 december 2010

1 års dagen!

Min härliga goa "köttbulle" har nu vuxit upp till en välvuxen man. Qliff lever med ett leende på läpparna hela dagarna. Mitt i allt det glada har han väldigt mkt ljud för sig. Har aldrig haft en hund som har olika ljud för olika saker. Vid dagens kalas var han den ända av mina hundar som inte snodde "tårt fatet" innan varsegod. Så lite vardagslydnad har jag lyckats med.

Nästa vecka blir det röntgen, så håll tummarna för att det ser bra ut.
Nu ser vi fram emot många roliga år tillsammans med min "skrattande" charmknutte.

3 kommentarer:

  1. Vi håller tummarna för höfterna. Sköt om er! // Sanna

    SvaraRadera
  2. Grattis Qliff! Håller tummarna för höfterna. Kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS QLIFF!!!
    Du är verkligen en skön liten kille!
    Vi håller tummar och tassar för rtg:n!
    // Roy, Sam och Catarina

    SvaraRadera