torsdag 29 december 2011

Gott Nytt År


Summerar år 2011 till ett bra år både på jobbfronten och hunderiet.

www.staffanspatebageri.se slog försäljningsrekord på 4 veckor i december, jag jobbar som säljare mot butik i det företaget.


Många givande kurser och läger har gett mig inspiration att sats på kursverksamheten www.larahund.dinstudio.se även nästa år.


Troll gjorde många bra tävlingar under året, och som vanligt är han alltid lika roliga att träna varje dag.


Qliff gjorde ett strålande VP 95 poäng med 50 poäng på hämtet.

Dagen innan var jag osäker på om det gick att genomföra ett VP med honom.

Men skam den som ger sig....och envis är jag ska "gudarna" veta.

Vi tränar vidar mot nästa år...och tränar gör vi.


Väntar med spänning vad det nya året ska komma med för överraskningar.

För överraskningens år kommer det bli vet jag med all säkerhet.
Nytt år nya utmaningar



Önskar alla mina kursare och vänner ett


GOTT NYTT ÅR!



5 kommentarer:

  1. GOTT NYTT ÅR!

    ..och TACK för filmen med den oinslagna julklappen (hade inte Peter råd att slå in den?)

    Kram Susy

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. 2012 kommer att innehålla MASSOR av utmaningar:) och överraskningar!!
    Var så säker!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar dig och de dina ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!
    Tack för detta år och vi ser fram emot ett nytt roligt år med många härliga träningstillfällen!!
    Kram önskar Carina, Baqqi & Amaroq

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år önskas med ett dryckes tips !! HOT SHOT 3cl likör 433 cl kaffe, lättvispad grädde, häll i spriten först sen varmt kaffe och sist grädde på toppen. (smaskens)

    SvaraRadera