måndag 15 november 2010

Läger med högt i tak

3 lägerdagar med tävlingslydnad i Boxholms inomhushall är nu avklarad.
Härliga hundar och förare med vilja att komma vidare i sin träning gör att allt blir så lätt.

Alla var aktiva i varandras träning. Många bra frågor och diskussioner.

Roligt att arbeta med hundar med bra attityd till arbetet.
Förarna var väl medvetna om sina egna brister och förtjänster och inte rädda för att prova nya saker.
Många bra tips känns det som dom fick med sig inför vinterns träning.

Tack alla förare för att ni gjorde lägret till en inspirationshelg!

Nu laddar jag batterierna inför en träningshelg i Sundsvall med lite nya förare.

Ha en bra vecka!

5 kommentarer:

  1. Tack själv för en otroligt bra träningshelg!!! Massor av inspiration till fortsatt träning har jag fått med mig hem. Jättetrevligt gäng var det också!! Idag sover Cayo gott vill jag lova....

    Ser fram emot nästa träningstillfälle!!
    Agnetha & Cayo

    SvaraRadera
  2. Låter som du har fullt upp i novembermörkret.
    // Sanna

    SvaraRadera
  3. Tack för en trevlig helg som gick otroligt fort. Hundarna är helt utslagna (även matte). Det var kul med lite nya moment att träna på. Imponerad av att du orkar med alla.

    Mvh Eva, Ellie och Bailyes

    SvaraRadera
  4. Jag fattar inte att du orkar.....
    envis gjorde som envis sa = Monika
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Tackar så mycket för denna trevliga helg, fick så mycket utav den. Men de får man ju alltid när man tränar för dig;) ;)
    kram Jennie&knuuuuuut

    SvaraRadera