måndag 4 oktober 2010

Bra känsla

Foto Frida Greis
Bilder från helgens tävling, tack Frida!

Slutade vi tävlingssäsongen med. Helgens tävling var i Tunarp Sandhem. Häftig kuperad bana med bra utslagsgivande får. Trevlig stämmning i iskalla vindar.

På lördagen körde vi på fart och det var väl inte det smartaste draget på dom fåren med våran orutin. Vi genomförde alla momenten men mkt mera var det inte.

Söndagen var det sten koncentration från min sida och lyckades köra Troll med bättre samarbete. Häftig känsla. Nog våran bästa IK 2 runda denna säsongen....
Nu är det grindträning hela vintern som gäller för mig. Att alltid grindarna är felplacerade enligt mina ögon.

Tråkigt att säsongen är slut, men nu har vi massor att träna på inför nästa år. Jag ger mig inte i första taget.

Nu till veckan är det kurs för Mosse 3 dagar....

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Nästa säsong hänger vi på turne´n. Grattis till fina prestationer denna sommar. Hoppas vi ses snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Läcker bild på Troll och fåren!
    Sanna

    SvaraRadera